1600

Jag har nyss kommit in  i rummet efter en stund i stan i Arvika. Jag försöker skriva på min iPod som jag fick idag från skolan jag får ta med mig den överallt så det är Nice. Efter jag har slutat här så kan jag köpa den här uppdelning för ett billigare pris om jag vill, men det märks hur det blir med det. :) jag tänker nog gå här ett tag till efter sommareneftersom det inte finns några jobb nu idag.. Störande värre iallafall. Jag kommer nog inte lägga upp någon bild det beror på om jag vet hur man gör haha. Pratade även med älskling förut mysigt.. Saknar han jätte mycket bara tre sagt kvar sen är jag hos hans närhet igen. Jag kan inte fixa så texten är i mitten har inte kommit så långt än och lära mig. Så ikväll skriver jag nog från min vanliga dator för det här va ganska drygt. Ni får ha en jätte bra tisdag sötnosar så håll utsikt om jag skriver något mer ikväll. Puss på er ;)

Kommentarer
Postat av: Anonym

iPod? Du menar inte iPad då?

2012-02-21 @ 17:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0