5 februari 2012 [v]

det går inte att beskriva känslan, känslan att vara helt nykär.
det känns som det är första
gången i hela sitt liv som man verkligen har blivit kär på riktigt.
så känner jag iallafall.
och jag älskar allt med dig, ditt skratt, ditt leende, din humor,
du är helt fantastisk älskling.
jag är så himla glad att jag fick kontakt med dig igen.
och jag vet att det kommer att hålla länge
och det är det enda jag vill just nu.
jag skulle aldrig ens tänka tanken att förlora dig.
jag skulle inte klara det, för jag vet en sak:
när man har varandra
så klarar man allt, även om det
kanske kommer lite tjaffs imellan längre fram? så ska man
aldrig ge upp för den man älskar.
det tänker jag inte göra med dig, mitt hjärta.
man ska älska varandra, även om man inte ses varje dag
utan varje helg som du och jag gör.
du har kommit in på en bra väg i ditt liv
och jag kommer
att vara vid din sida tills mitt sista andetag.
mina känslor för dig, är helt obeskrivliga.
jag trodde aldrig att jag skulle få chansen
att få världens underbaraste pojkvän
men jag hade helt enkelt
väldigt tur. Dom personer som inte inser
hur omtänksam person du är,
är helt blinda överhuvudtaget.
du är den bästa i mitt liv hjärtat,
och jag kommer aldrig släppa din hand min älskade.
Mitt hjärta tillhör dig, och slår bara för dig. för mig är du hela världen!
jag älskar dig väldigt mycket.

Philip Nilsson - det är dig jag vill leva mitt liv med, mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0