en underbar känsla..

det är en sån underbar känsla att man vet att ens pojkvän bryr sig så otroligt mycket om en.
när han säger att han älskar mig varje dag och att han saknar min närhet.
jag tror faktiskt jag aldrig har upplevt att någon bryr sig så mycket som min älskling gör.
jag är verkligen tacksam för att han älskar mig för den jag är. och att han är lycklig med mig.
det spelar ingen roll hur många sms han får eller hur ofta jag ringer, för han tycker om det.
det enda jag siktar mot är att jag vill ha en framtid med honom, och jag vet att vi kommer vara tillsammans
länge. mina känslor är helt obeskrivliga. jag älskar allt som har med han att göra.
han är det bästa i mitt liv och jag kommer aldrig någonsin att gå min väg, isåfall tar jag hans hand
och vi går tillsammans till framtiden. för jag har aldrig känt såhär förut. du är mitt allt, mitt liv hjärtat.
Philip Nilsson - jag älskar dig mer än något annat på jorden!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0