ifrån Kyrkerud till Ingesund

jag började i årjäng förra året (2011) i augusti.. då började jag i en klass som hette: allmän kurs.
jag gick där ungefär i 5 månader innan jag började här NU på ingesund i Arvika.
men när jag gick på Kyrkerud så fick jag inte den hjälpen jag behövde.. jag förstod ingenting vad vi gjorde.
och då är det ingen ide att gå dit så jag skolkade en hel del då, och sen mådde jag väldigt dåligt.. över
vissa saker som hade hänt där. och då orkade jag verkligen ingenting.. jag ville bara försvinna för en stund
det kändes så då. jag grät nästan hela tiden.. fyfan för den tiden, men nu på INGESUND så blir jag iallafall
accepterad för den jag är, och jag mår mycket bättre nu. :) .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0