26 Januari

God eftermiddag sötnosar!
Nu har jag nästan precis kommit in till min lilla lägenhet. vi slutade halv 3 istället för 3.
en halvtimme tidigare så det va gött faktiskt. har målat, men blev faktiskt inge bra med bilderna.
för jag suger på att måla haha.
ibland så erkänner jag att min blogg suger, för jag har verkligen inget att komma med att skriva.
> jag vet att du finns där, även om jag inte kan se dig. vinden blåser för fullt
och träderna börjar blåsa till jag öppnar mitt fönster och tittar ut. mörkret faller
in och allt blir mörkt
men även en stund så ser jag ett ljus lysa in mot mitt fönster,
jag öppnar fönstret igen.
då ser jag en fågel, en vit fågel som sjunger en melodi
jag förstår inte riktigt vad det menas med det.
när vita fina fågeln flyger iväg, så ser jag en liten lapp framför mig,
jag läser det och inser att du ser mig just nu.
jag blev så förvånad, och tårar faller ner från min kind.. jag blundar för en stund och
jag känner en hand
ta på min hand, jag blir rädd och öppnar ögonen igen..
då va allt som vanligt igen. allt mörkt va kvar..
jag levde bara i min dröm, inte i verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0