29 Januari

god morgon! jag vaknade runt halv 9 förut och jag mår bra faktiskt
men det enda som är felet är att jag är så trött bara.. MIN helg har varit helt fantastisk
i fredags åkte jag ju hem till underbara F, va bara med han så mysigt!
igår (Lördag) när jag kom hem från F så åker jag hem bytte om, sminkade mig och så
och sen åkte jag till stan till c & s för dom fyller år nu på tisdag men va ute igår då.
vi drog till glada Ankan och där va det så jävla kul, men mycket folk. så idag tänkte jag
eller rättare sagt nu strax ska jag in och duscha, göra mig iordning så jag vaknar upp lite
sen åker jag till min F, för min laddare är kvar där, eftersom jag inte fick med mig den hem igår.. och jag måste
ha den för jag åker ju till årjäng imorgon bitti. suck suck .. menmen! skriver mer ikväll. Puss på er :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0