60 olika frågor, tidsfördriv

1. Har du fått din mens? - ja, för länge sen.
2. Om ja, tycker du att den är jobbig? - såklart den är jobbig?
3. Hur ofta har du sex? - när jag känner för det.
4. Hur ser din kille ut? - otroligt underbar!
5. Är du snäll? - jadå
6. Har du ljugit någon gång? - ja, vem har inte ljugit, men jag skulle aldrig ljuga om en seriös sak.
7. Har du snackat skit om någon någongång? - ja, vem har inte.
8. Älskar du dina föräldrar? - ja.
9. Är du en "fjortis"? - nej.
10. Har du blivit kallad fjortis? - jajjemän länge sen de.
11. Använder du nagellack? - ja.
12. Har du varit gravid? - ja, det har jag.
13. Vill du ha barn? - ja såklart.
14. Om ja, isånnafall när? - innan 25
15. Har du gått utan smink till skolan? - ja.
16. Tycker du att du är pinsam? - nej då jag kör min stil och mitt race
17. Skäms du ofta över dina föräldrar? - ja ibland.
18. Tycker du att det är kul att svara på dessa frågor? - nja
19. Spelar du ofta tv-spel? - nej aldrig. men har provat
20. Har du några syskon? - ja,
21. Om ja, har något av dina syskon barn? - nej.
22. Hatar du någon? - svarar inte på denna fråga om de.
23. Om ja, vem isånnafall? - hemligt.
24. Är det fortfarande roligt att svara på dessa frågor? - nej.
25. Älskar du dig själv? - det beror på, ibland tycker jag att jag ser bra ut. men ordet älskar kan jag inte påstå.
26. Har du tagit droger någon gång? - nej.
27. Älskar du datorn mer än något annat? -nej, finns mer att älska än en dator.
28. Använder du binda? - ja
29. Använder du tampong? - ibland
30. Har du många bra vänner? - har dom bästa.
31. Har du kul just nu? - nej
32. Använder du kajal? - nej
33. Använder du linser? - nej
34. Använder du glasögon? - ja
35. Vad är klockan nu? - 21.02
36. Är din mamma snygg? - nej
37. Älskar du din syster? - ja
38. Älskar du choklad? - tycker om det, men inte älskar
39. Har du knarkat? - nej
40. Känner du någon som har knarkat? - ja
41. Vilken låt börjar du gråta av? - det beror på
42. Vågar du titta på skräckfilmer? - ja men inte ensam
43. Kommer du in på krogen? - ja.
44. Har du någon gång vunnit över 2000kr på triss? - nej
45. Har du blivit dumpad? - ja
46. Har du och ditt ex bra kontakt? - nej
47. Har du pussat någon av samma kön? - ja, många gånger.
48. Vem är snällast av dina kompisar? - kan inte svara på denna fråga, för många av vännerna är snälla.
49. Har du färgat håret på en kompis någon gång? - ja
50. Om ja, blev han/hon nöjd? - ja
51. Nu har du svarat på 50 frågor, snart 51, hur känns det? - jättebra! :)
52. Vad åt du till frukost idag? - smörgås och juice
53. Är du romantisk? - jadå.
54. Har du varit på dejt någon gång? - ja.
55. Vad ska du göra idag? - sova!!
56. Snart är frågorna slut, hur känns det? - skönt!
57. Har du sett någon föda barn? - nej
58. Har du någon piercing? - ja
59. Vilket humör är du på? - trött
60. Vem är du kär i? -  F <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0