Evanescene

Evanescence - My Immortal (översatt på svenska)
Jag är så trött på att vara här
Undertrycktes av alla mina barnsliga rädslor
Och om du måste lämna
Jag önskar att du bara skulle lämna
"Orsak din närvaro fortfarande dröjer sig kvar här
Och det kommer inte lämna mig ifred
Dessa sår kommer inte tycks läka
Denna smärta är bara alltför verklig
Det är bara för mycket att tiden inte kan radera
När du grät jag torka bort alla dina tårar
När du skulle skrika Jag skulle kämpa bort alla dina rädslor
Och jag höll din hand genom alla dessa år
Men du har fortfarande
Alla av mig
Du brukade fängsla mig
Genom ditt resonerande liv
Nu är jag bunden av det liv du har kvar
Ditt ansikte är tillhåll
Min gång trevliga drömmar
Din röst den jagade bort
Alla förstånd i mig
Jag har försökt så hårt för att intala mig själv att du är borta
Men även om du fortfarande med mig
Jag har varit ensam hela tiden


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0