till dig bästa vän!

Therese Cassandra Lundgren -
jag hoppas och vill att du läser detta, min älskade vän.
du ska bara veta hur glad jag är för du finns i mitt liv, det finns inte att beskriva med ord
hur lycklig jag är för att du har hjälpt mig dom här åren som har gått.
om jag inte hade dig, så skulle jag stå här, med ingenting.
som jag har och kommer alltid att säga: mitt hem är ditt hem, du är en av familjen.
du är en fantastisk person och jag hoppas andra människor runt om, kan inse det själva också.
även om vi har haft våra stunder när tjaffs har kommit imellan så har det alltid löst sig.
och om några år så kommer du alltid att vara min bästa vän, oavsett. för ingen förstår lika mycket som du.
vi har våra somrar tillsammans, vårat skratt, vårat gråtande och våra brister i livet.
men vi har ändå hittat den styrkan att kämpa igenom om tillsammans.
och det är också väldigt glad över!
jag orkar verkligen inte se dig må dåligt eller gråta, för då gråter jag tillsammans med dig.
jag älskar våran dåliga humor, den klippet på youtube. det är det bästa utav allt..
jag skulle aldrig tänka ens tanken att glömma bort dig, och skita i det.
för du kommer alltid vara
en av dom bästa jag vet i hela världen. när du har problem hemma eller vart det än här
så ska du veta att jag finns där till varje steg för att stötta dig och hjälpa dig..
du har haft väldigt jobbigt med din pappa.. och jag vet att han kommer nog att klara det om han försöker..
och då kommer jag vara där vid din sida till hundra procent.
jag glömmer aldrig dagen vi såg din pappa
gående, jag skrek till din pappa och hans vände sig om, du gick fort till han och kramade han..
då ska du bara veta, hur glad jag blev men jag grät.. för du gjorde det. jag visar min medkänsla..
för allt jag har sagt till dig genom åren och har skrivit, det är sanning! för du är verkligen guldvärd baby.
till hösten/vintern nu, är det 6 års äkta bästis vänskap! då ska vi verkligen fira detta gumman.
jag älskar dig över allt annat på jorden, min underbara ängel. utan becki, ingen therese. thats it! <3


Kommentarer
Postat av: Cassie

Så go du är gumman <33 ! Älskar dig också till 1000.. Till hösten ska det firas minsan :)

2012-01-25 @ 15:59:18
URL: http://kinzy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0