16 mars

God Morgon såhär tidigt :)
jag känner att jag börjar komma på bättrings vägen iallafall, och hoppas på att jag fullt frisk snart.
Åker till min Underbara Älskling vid 12 sen och stannar kvar där tills imorgon blir det nog.
eftersom mamma ville att jag ska vara hemma på söndag och vila upp mig tills måndag för jag åker
då till skolan. och det kan jag förstå henne också! men jag är glad att jag får träffa min älskling
överhuvudtaget. det enda jag & min kära pojkvän ska göra är att slappa mysa, ta det lugnt bara! :)
jag måste packa redan duscha och fixa lite innan sen jag åker till han.
så jag kommer inte ha någon dator som ni kanske redan vet haha men skriver det ändå.
jag saknar min student. ett minne man aldrig glömmer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0