2 mars

god morgon! :)
vaknade kvart i 8 idag vilket under, men det är skönt att få vakna tidigt
eftersom jag börjar skolan snart igen och då måste jag vänja mig att gå upp tidigt.
mamma tänkte ringa till doktorn åt mig när hon har kommit hem från promenaden.
ska kolla min skakningar för jag skakar så förbannat mycket, det är sjukt störande..
och idag åker jag in till stan tidigt för att åka vidare till min bästa älskling, jag och mitt hjärta
ska gå på bio ikväll runt 6 tiden hoppas vi kommer bra överrens om någon bra film, men det gör vi alltid ;)
sover över där hela helgen, OBS: har ingen dator på hela helgen.
philip nilsson - du är det bästa jag vet!
jag älskar dig mest.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0