det finns ingen som du baby!

det finns ingen som har fått mig att må så bra som min älskling gör.
jag har nästan alltid gett upp för några förhållanden jag har haft,
men med dig är det något speciellt annorlunda, du är lik mig vi är så lika på många sätt.
och jag mår så bra när du finns i min närhet och att du förstår mig hur jag mår.
du anar inte hur lycklig du gör mig varje dag som går!
det finns ingen som har fått mig på bra humör när jag har varit sur/arg som älskling gör.
ingen har gjort mig så lycklig som min älskling gör.
allt min älskling gör för mig är helt underbart, jag kommer aldrig någonsin att släppa dig.
du är det bästa som finns och jag vet, att du & jag kommer må så bra tillsammans
du ger mig så mycket kärlek värme det kallas jag äkta kärlek.
jag är glad att du finns i mitt liv och jag kommer aldrig någonsin att sabba den chansen.
alla har haft sina problem och du förtjänar den bästa kärleken jag kan ge dig!
mina känslor som jag har för dig, har jag aldrig haft förut. du är den enda.
philip nilsson - min skatt, mitt allt, mitt liv: jag älskar dig mest av allt på jorden hjärtat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0