har ändrat mig!!

jag levde ett liv som jag igentligen inte kan föreställa mig just nu.
jag drack varje helg och tänkte verkligen inte på något annat,
om jag inte fick dricka så blev jag förbannad
och bara skrek och det gick ut över alla andra. jag ville bara ut ut ut hela tiden,
jag kunde inte dricka en öl, utan att jag va tvungen att ta fler ÖL
för att bli så jävla full utan att veta vad man gör.
och ni anar inte hur mycket skäms för det, jag har skrivit sanningen nu i bloggen
att jag har varit sån och det är något man INTE ska vara stolt över..  
men jag vill förändra mig och förändra det till ett bättre tillvaro.
jag vill leva ett liv som jag kan sköta och det gör jag nu idag.
jag har nya vänner på min nya skola
jag trivs hur bra som helst. har
världens bästa pojkvän som finns där till hundra procent och han är mitt allt!
jag tänker aldrig ta någon skit från andra bara för dom inte får som dom vill, man lever FAN INTE i någon jävla drömvärld och tro att man kan göra vafan man vill, för det funkar inte så. jag har verkligen sett med mina egna ögon att "vissa vänner" är inte vänner. och jag kommer helt enkelt skita i såna personer för dom är inte värda ett skit tycker jag. bara vill förstöra, och jag är lycklig nu som jag aldrig har varit innan så låt mig va och få vara med den jag älskar. för jag faller iallafall inte, utan ni faller i eran grop.
man lär sig av sina misstag, och jag kommer inte dricka på ett lång tid nu. för jag tycker
att man har faktiskt ROLIGARE utan att dricka. man kan gå på bio och massa annat, än att sitta på
en jävla krog. det är SLUT med det nu. jag vill FÖRÄNDRA mig
och det börjar NU på KAPITEL 1.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0