hur jag mår idag.

jag har nästan i hela mitt liv hatat mig själv, och igentligen får jag inte varför
jag har gjort det. jag har insett nu idag, hur jag ser ut idag att jag faktiskt ser bra ut! :)
jag kan se mig i spegeln och sätta på mig kläder som jag trivs i. och då menar jag inte "älskar" precis.
men jag tycker helt enkelt att jag ser bra ut och jag tycker även andra ska tänka så.
man mår så mycket bättre själv och får mycket bättre självförtroende. jag är så glad att min pojkvän
älskar mig för den jag är, och vissa utav mina vänner kan acceptera mig hur jag är som person.
och speciellt min familj, är jag tacksam för att ni finns! jag mår bara helt underbart nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0