om vad jag tycker.

jag har inte alltid varit den bästa vännen, men vem har varit det? det finns alltid någon värre
som gör värre saker. så varför bli sur, för saker som man igentligen kan släppa.
jag har lovat saker ibland, men skitit i det för att man tröttnar på vissa saker att göra,
men jag är iallafall en ärlig person och står/säger för vad jag gör och vad jag har sagt. och det
kommer jag alltid att vara. vissa personer säger "jag älskar dig" men är igentligen falsk överallt.
det finns inget gott i denna människa som gör det. och jag vet att jag har gjort olika misstag eller
sårat personer. men vem har inte gjort det? alla gör misstag.
så jag tycker inte, att man ska prata upp
gamla tider eller förflutet för vi bor i nuet.
man ska bara glömma det gamla och gå vidare helt enkelt! :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0